چقدر دوست دارم .....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

چقدردوس دارم که یکی رو داشته باشم... مال خود خودم... یکی که نگرانم باشه... یکی که براش مهم باشم... دلم یکی میخوادکه وقتی بهش خوب میکنم فکر نکنه محتاجشم کسی که جواب محبتامو با محبت بده... دلم کسی رو میخوادکه بتونم بهش ببالم... دلم کسی رو میخواد که جلوی دیگران با افتخار بگم این مال منه... این دنیای منه... دلم این روزا یه مرهم یه دوست داشتن واقعی میخاد... یکی که رفیق باشه...یکی که دستاشو بگیرمو یه عالمه قدم بزنیم... دلم یه دوست داشتن میخواد...

اخیش الان دیه مطمئنم ک دارم مطمئن مطمئن 

خب دیگه برین برین

کامنتا کمن کامنتا کمن زود زود کامنت کامنت فراموش نشود خخخ



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت18:42---1 شهريور 1393
داری داری داری ملومه کههه دارییییییی
پاسخ:جدا دارم ؟؟؟؟؟؟؟ اگه دارم ک خوشبخت ترین ادم دنیام من واییییییی الان چقده خوشحالم من خدایا هزار مرتبه شکرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 31 مرداد 1393 ساعـت 18:15 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |